søndag 23. november 2008

Drømmer meg helt bort!

For noen syke universiteter det er i England! Det er helt sykt, de er store som fjell!! Spesielt en, den er større enn mange byer i Norge; med et studenttall på nesten 36.ooo!! Det er sykt! Den ligger i Manchester. Vet ikke helt om jeg skal søke på den, når den er SÅ stor! Det er ikke bare et giga skolebygg men mange forskjellige tilpasset hvilken linje man skal på. Jeg har bestemt meg for hvertfall to og det er de to du ser bilde av under. Jeg skal bli perfekt i engelsk, kicke alle i forretningsverden i rævva og nå til topps! Vegard og jeg har en plan: bli borte noen år for å utdanne oss, få spennende jobber og komme tilbake på BESØK i hver vår fete bil og ta en runde (eller to) i byen. Øhm, hørtes egentlig litt småstusselig ut. Jeg sitter på med Vegard jeg tenker jeg.. Uansett, det er hvertfall lov å drømme og planer!!:)


Denne skolen ligger i en by som heter Essex, ikke så langt utenfor London. De byggene lengst nede (der du ser det runde bygget) er internatet og de byggene over er skolen. Gaad...!!


Dette er Queen Mary og ligger midt i London. Her går det 15000 studenter,
så det er ikke så ille.

Ingen kommentarer: