torsdag 27. november 2008

Gull i rastløshet

I dag har det gått i ett! Først var jeg på jobb, såklart, og fikk varer osv - + det daglige besøket av Laila. Koselig, drikker for mye kaffe, men koselig! Jeg reiste fra jobb kvart over 4, og så fort jeg kom hjem kasta jeg meg i dusjen. Kvart på 5 var jeg ute av døra igjen, uten å vite helt hvorfor og hva jeg skulle gjøre. Kongsberg slo meg - ja, jeg kjører til Kongsberg. På 10 min (kom meg ikke lenger enn til Laila for jeg skulle hente en cd) klarte jeg å ombestemme meg. Vet du hvor jeg endte? På vårt kjære, "store" senter. Sto og pratet med Ann Kristin og Thea hvertfall 1,5 time. Koselig, sladder må'n ha. Etter det handlet jeg meg en banan, reiste hjem og spiste bananen, støvsuget hele leiligheten (endelig!!!) og nå sitter jeg her, på vei ut igjen. Nå skal jeg nemlig til Ingrid for å ordne litt!:)

Puss fra hun som har gull i rastløshet!

Ingen kommentarer: