mandag 24. november 2008

Hurra

I russetiden ble tlf min ødelagt, og etter det har jeg brukt slitte, gamle og dårlige telefoner. Såklart, kun meg selv å skylde på siden jeg er så treg. Men for ca 3 uker siden så klarte jeg å sende den inn (!) til reklamasjon, og i dag fikk jeg den tilbake! Hurra, blei så glad! Det er 300 bilder på den fra russetiden og andre sammenkomster!:) Skal legge ut noen litt senere, må bare sortere litt på den først (er en del søple bilder på tlf også så jeg...)!

Ellers har dagen vært ganske vanlig! Har vært på jobb og gjort som jeg pleier, vasket, kutta og kokkelert! Var ferdig på jobb kl 4 og da var det rett hjem og prøve å spise litt! Er så SINNSYKT matlei om dagen.. Har ikke lyst på noenting og er rett og slett lei mat. Hm, grusomt kjedelig! Endte opp med noen små biff-biter. Iou, ikke akkurat særlig spennende! Men matlysten kommer nok snart tilbake, kjenner jeg meg rett. Nå er jeg akkurat ferdig meg å rydde leiligheten, bare vasking igjen - som jeg er flink til å utsette. Men må få gjort det! Skal bare trene først! Kine og jeg skal ha et skikkelig hardkjør kl 19, det skal bli godt å komme skikkelig inn i treningen igjen! Hatt noen slappe uker nå - grusomt. Når man først begynner å være slapp, så er det vanskelig å komme igang igjen! Men nå er jeg på god vei:)

Hade så lenge! :)

Ingen kommentarer: