søndag 23. november 2008

Nå er jeg lei. Jeg er drit lei egentlig. Denne byen er ikke stedet for meg, jeg trenger mer. Mer inspirasjon, utfordringer, mennesker og alt som hører til de større byene. Friår er heller ikke noe for meg. Savner skolen uendelig. Videregående var faktisk ikke så ille. Men det har jo såklart med klassen å gjøre. Å, jeg gikk i den beste klassen. Savner alle så vanvittig mye. Men vi sees vel til jul, bare ca 750 timer til julaften nå. Det går fort.

Jeg syntes dette friåret ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt. Daglig leder på Central, leiligheten, mye alkohol og alltid dårlig tid. Hvorfor har jeg så dårlig tid? Det er ingenting jeg skal rekke? Jeg rekker hvertfall ingenting. Rekker ikke være så sosial som jeg var i ukene lenger heller. Hva skjer med det? Fuck. Skjerpings for fææ'n. Må roe meg ned, lande på jorda.

Men skolen ja, fytti som jeg faktisk savner skolen. Gleder meg som tusan til å begynne i England til høsten. Det eneste som gjenstår er å komme inn, men ifølge min personlige veileder så gjør jeg det uten problem. Hm.. Da blir jeg jæverlig imponert av meg selv. På den ene skolen jeg kanskje skal søke på går det 35.500 studenter. FYYY!! Hvordan er det mulig med så mange elever på en skole? Det blir jo en egen by med bare studenter! Det går ca 3 ganger så mange på den skolen enn det bor her hjemme. Åh....

Ingen kommentarer: