mandag 10. november 2008

♥Mine kjære små♥

Etter 3 år på videregående flyttet halve russebilen ut av byen for å gå videre på skole. De som satt igjen her hjemme var Monica, Martha og meg. Det er først når man ikke har noe lenger det går opp for en hva man har hatt. Det har gått opp for meg hvor fantastiske jenter jeg har hatt så nærme meg i 3 år med både latter og gråt - som jeg nå ikke ser hver dag lenger...

Reidun, min lille jurist som kicker alle på jus'en langt ned i støvelen! Hadde et utrolig koselig besøk av henne nå som hun var hjemme, kan nesten ikke vente til neste gang! :)


Ingrid Anne, Norges kommende lege som kommer til å slå alle leger konkurs grunnet fantastiske kunskaper om det meste!

Hilde, kommer til å bli en sterk innen "the business-world". Jeg satser på å ikke å møte henne arbeidsmessig om 5 år for da kan jeg bare gå og legge meg!


Monica som også bor hjemme enda. Hun har fortsatt grepa tak om Bacardi'n og møter henne som regel på dansegulvet på 38 hver lørdag!;)

Martha bor også hjemme i år, men det betyr ikke at man trenger å ligge på latsiden. Martha har nemlig vært veldig lur, og tar derfor engelsk i bø et år!




Jeg er veldig stolt av dere uansett om dere lever med skoleboka eller spritflaska ;)

Ingen kommentarer: